dinsdag 9 juni 2015

Eerste keer

Voor alles is een eerste keer. Ook voor het starten van een blog. In gedachten al zo vaak gedaan maar nog nooit in het écht.

Wat kan je hier verwachten? Wat mij betreft van alles. Ik ga zelf mijn ideeën en gedachten opschrijven maar ook die van anderen hier plaatsen. Dus heb je zelf wat geschreven wat je wel wereldkundig wil maken? Kom maar door!


Wie ben ik?

Als je op mijn persoonlijke facebook pagina kijkt leer je mij voor een deel kennen.  Op deze facebook pagina en op deze site vind je terug wat mijn passie & werk is. 

Lees mee en je ontdekt wie ik ben en wat ik belangrijk vind in het leven. Spelen met gedachten is dus een weergave van mijn gedachten maar zeer zeker ook die van anderen. Niet alles wat in deze blog staat komt dus uit mijn hoofd. Soms is het een weergave van gedachten van anderen, waar ik dan mee speel. Wees gerust: alle beschreven personen zijn fictief! Het gaat niet over jou...maar het kan wel zijn dat je jezelf er in herkent. Dat is alleen maar leuk en fijn!


Veel leesplezier hier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten